Végtelen nyaralás Máltán

Bevásárlás házhozszállítás

2016. július 18. 09:23 - kittka

Működik! Meglepő, de működik Máltán is a bevásárlás házhozszállítás. Ennek kifejezetten tudok örülni, mert egyrészt nincs autónk amivel a 6 karton ásványvizet hazahozzuk, másrészt otthon is már el voltam kényeztetve a Tesco házhozszállítással, amiről nehezen mond le az ember.

Több nagy élelmiszerbolt is kínál házhozszállítást. Általában 5 EUR a kiszállítási díj, amit kb 50/100 EUR felett elengednek. A weboldaluk, ahol össze lehet válogatni a megvásárolni kívánt dolgokat közepesen béna. Működik, nagyjából mindenhez van is kép, de kicsit fapados érzésem van a használata közben. Ettől függetlenül eddig mindig hozták amit kértem, nem volt hibázás. Természetesen nincs fent a teljes kínálat, de azért még így is bőven van választék mindenből.

A kiszállítási idő kicsit kellemetlenebb, mint amit a Tesconál megszoktam. Ott 2 órás intervallumokat lehetett választani, itt 4 órásak az intervallumok, így kicsit többet kell otthon ülni és várni. (Legalábbis a Smart-nál akiktől én szoktam rendelni.) Ami pozitívum, hogy minden időintervallum egyforma áron van és általában nincsenek nagyon tele. Csütörtökön még simán tudsz rendelni szombat délelőttre.

A fizetés lehet készpénz vagy bankkártya, hozzák a mobil terminált és a boltban nyomtatott blokkot.

Azt még nem próbáltam ki, hogy azzal mit kezdenek, ha valamit mégsem kérek, mert eddig mindig mindent úgy hoztak ahogy szerettem volna...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vegtelenmalta.blog.hu/api/trackback/id/tr168807330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása